facebook.com
instagram.com
youtube.com

Новини

«Шавки, бл*!», – керівник Cуспільного Аласанія обізвав журналістів, його вимагають звільнити

03.07.2020



Президенту України Зеленському Володимиру Олександровичу

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення

Наглядовій раді ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України»


Щодо хамства Голови правління ПАТ «НСТУ» Аласанії З.Г. по відношенню до журналістів

 

Шановні пане Президенте, Голово та члени Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення та Наглядової ради ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України»!

Звертаємося до вас з приводу кричущої ситуації, яка склалася сьогодні 02 липня 2020 року після засідання Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова, яке було присвячене конфліктній ситуації, яка склалася між ТОВ «ЕРА-МЕДІА» та ПАТ «НСТУ».

Як вже стало відомо широкому загалу, чиновники ПАТ «НСТУ» повідомили колектив «ЕРА-МЕДІА» про припинення з 11 липня дії договору, у відповідності до якого ранкове шоу «Доброго ранку, Країно!» транслюється на UA: ПЕРШИЙ.

Ми вважаємо, що головна причина закриття програми – вихід в ефір новини про скандал та факти міжнародної корупції, а також державної зради з боку п’ятого Президента України Петра Порошенка.

Як повідомили представники ПАТ «НСТУ», які були відповідальні за нашу співпрацю, публікація розмов Порошенка та Байдена стала останньою краплею терпіння наглядової ради ПАТ «НСТУ».

Це вже друга спроба ПАТ «НСТУ» закрити програму «Доброго ранку, Країно!».

У 2018 році «ЕРА-МЕДІА» опинилась під загрозою закриття через появу в ефірі ранкової телевізійної передачі «Доброго ранку, Країно!» лідера партії «Батьківщина» – опозиціонерки Юлії Тимошенко та інших опонентів влади.

Тоді ПАТ «НСТУ» розгорнуло справжню інформаційну війну, яка мала на меті переконати професійну медійну спільноту та українське суспільство загалом, що зникнення передачі з ефіру UA: ПЕРШИЙ – нормальне явище. Переконати, що цензура в даному разі використовується виключно у виховних цілях.

Тоді журналісти «ЕРА-МЕДІА» перемогли цензуру у судах і програма продовжила вихід на суспільному мовнику.

Але не про це йде мова!

Після зазначеного засідання, при спробі узяти журналістами «Доброго ранку, Країно!» коментар у Голови правління Аласанії Зураба Григоровича щодо результатів засідання Комітету та його ставлення, останній дозволив собі перейти на особистості по відношенню до кореспондента та обізвав її «шавкою»!

Почути таке від керівника Суспільного принципами якого є, зокрема, дотримання норм суспільної моралі, традицій і культури Українського народу; людини, відзначеної державною нагородою «Заслужений журналіст України», по відношенню до колеги є неприпустимим!

Маємо наголосити, що поведінка особи, яка перебуває на вістрі національної журналістики має відповідати очікуванням громадськості й забезпечувати довіру суспільства та громадян до неї, сприяти реалізації прав і свобод людини і громадянина, визначених Конституцією.

Замість того щоб дбати про позитивний імідж та авторитет Суспільного, Аласанія Зураб Григорович таким своїм відношенням ганьбить усю українську журналістику та медіа спільноту!

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо поставити питання щодо доцільності зайняття Аласанії Зураба Григоровича посади Голови правління Суспільного та за результатами розгляду – звільнити його із займаної посади.

Генеральний директор В. Дикий