Українці зможуть поскаржитися на погану "комуналку": куди дзвонити споживачам

Тепер українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги, звернувшись на гарячу лінію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП).

Про це повідомляє Teplo.

Для того, щоб зв'язатися з фахівцями, споживачам необхідно зателефонувати за номером (044) 204-70-72.

Зазначається, що новий сервіс структурований таким чином:

- по окремих сферах регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);

- за категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);

- за категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).

Таким чином, у громадян з'явиться можливість в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних питань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, і, в разі необхідності, - консультацію експерта профільного структурного підрозділу регулятора.

Джерело: Обозрєватєль
2017-04-19 19:25:12
Loading...


Вимкнення телеканалу "Ера" з ефіру - це:
Голосувати